Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11422/10671
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSchmidt, Angela Maria da Rocha-
dc.date.accessioned2019-11-28T13:59:44Z-
dc.date.available2023-12-21T03:06:27Z-
dc.date.issued1981-
dc.identifier.citationSCHMIDT, Angela Maria da Rocha. Gerência de marketing e performance nas trading companies brasileiras: 1974-1978. Rio de Janeiro: UFRJ, 1981. (Relatórios COPPEAD, 65).pt_BR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11422/10671-
dc.description.abstractUnavailablept_BR
dc.languageporpt_BR
dc.publisherUniversidade Federal do Rio de Janeiropt_BR
dc.relation.ispartofRelatórios COPPEADpt_BR
dc.rightsAcesso Abertopt_BR
dc.subjectExportaçãopt_BR
dc.subjectMarketing de exportaçãopt_BR
dc.subjectEmpresas comerciais exportadoras - Avaliaçãopt_BR
dc.subjectWorking paperpt_BR
dc.titleGerência de marketing e performance nas trading companies brasileiras : 1974-1978pt_BR
dc.typeRelatóriopt_BR
dc.description.resumoIndisponívelpt_BR
dc.publisher.countryBrasilpt_BR
dc.publisher.departmentInstituto COPPEAD de Administraçãopt_BR
dc.publisher.initialsUFRJpt_BR
dc.subject.cnpqCNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS::ADMINISTRACAOpt_BR
dc.citation.issue65pt_BR
dc.embargo.termsabertopt_BR
Appears in Collections:Relatórios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RC_65-Comp.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.