Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11422/11259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSchmidt, Angela Maria da Rocha-
dc.date.accessioned2020-02-10T13:24:45Z-
dc.date.available2023-12-21T03:06:46Z-
dc.date.issued1985-
dc.identifier.citationSCHMIDT, Angela Maria da Rocha. A segmentação de mercado e a natureza da pequena e média empresa brasileira. Rio de Janeiro: UFRJ, 1985. (Relatórios COPPEAD, 149).pt_BR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11422/11259-
dc.description.abstractUnavailablept_BR
dc.languageporpt_BR
dc.publisherUniversidade Federal do Rio de Janeiropt_BR
dc.relation.ispartofRelatórios COPPEADpt_BR
dc.rightsAcesso Abertopt_BR
dc.subjectPequenas e médias empresas - Mercadopt_BR
dc.subjectWorking paperpt_BR
dc.title A segmentação de mercado e a natureza da pequena e média empresa brasileirapt_BR
dc.typeRelatóriopt_BR
dc.description.resumoIndisponívelpt_BR
dc.publisher.countryBrasilpt_BR
dc.publisher.departmentInstituto COPPEAD de Administraçãopt_BR
dc.publisher.initialsUFRJpt_BR
dc.subject.cnpqCNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS::ADMINISTRACAOpt_BR
dc.citation.issue149pt_BR
dc.embargo.termsabertopt_BR
Appears in Collections:Relatórios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RC_149-Comp.pdf236.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.