Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11422/11461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGertner, David-
dc.contributor.authorCarvalho, Frederico Antônio Azevedo de-
dc.date.accessioned2020-03-10T19:03:47Z-
dc.date.available2023-12-21T03:06:54Z-
dc.date.issued1989-
dc.identifier.citationGERTNER, David; CARVALHO, Frederico Antônio de. Shopping centers no Brasil: uma análise exploratória. Rio de Janeiro: UFRJ, 1989. 17 p. (Relatórios COPPEAD, 230).pt_BR
dc.identifier.issn1518-3335pt_BR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11422/11461-
dc.description.abstractUnavailablept_BR
dc.languageporpt_BR
dc.publisherUniversidade Federal do Rio de Janeiropt_BR
dc.relation.ispartofRelatórios COPPEADpt_BR
dc.rightsAcesso Abertopt_BR
dc.subjectCentros comerciaispt_BR
dc.subjectShoppingpt_BR
dc.subjectWorking paperpt_BR
dc.titleShopping centers no Brasil: uma análise exploratóriapt_BR
dc.typeRelatóriopt_BR
dc.description.resumoIndisponívelpt_BR
dc.publisher.countryBrasilpt_BR
dc.publisher.departmentInstituto COPPEAD de Administraçãopt_BR
dc.publisher.initialsUFRJpt_BR
dc.subject.cnpqCNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS::ADMINISTRACAOpt_BR
dc.citation.issue230pt_BR
dc.embargo.termsabertopt_BR
Appears in Collections:Relatórios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RC_230-Comp..pdf2.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.