Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11422/16556
Type: | Trabalho de conclusão de graduação |
Title: | Metodologias ativas de ensino-aprendizagem: revisão bibliográfica em busca dos fundamentos teóricos e políticos |
Author(s)/Inventor(s): | Gouvêa, Laryssa Victoriano de |
Advisor: | Houri, Mônica de Souza |
Abstract: | Indisponível. |
Keywords: | Língua portuguesa Ensino e aprendizagem Didática Metodologia |
Subject CNPq: | CNPQ::LINGUISTICA, LETRAS E ARTES::LETRAS::LINGUA PORTUGUESA |
Production unit: | Faculdade de Letras |
Publisher: | Universidade Federal do Rio de Janeiro |
Issue Date: | 2022 |
Publisher country: | Brasil |
Language: | por |
Right access: | Acesso Aberto |
Appears in Collections: | Letras - Literaturas |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
LVGouvea.pdf | 422.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.