Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11422/11233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAkel Sobrinho, Zaki-
dc.contributor.authorSchmidt, Angela Maria da Rocha-
dc.date.accessioned2020-02-04T16:26:56Z-
dc.date.available2023-12-21T03:06:46Z-
dc.date.issued1984-
dc.identifier.citationAKEL SOBRINHO, Zaki; SCHMIDT, Angela Maria da Rocha. Práticas de marketing no lançamento de produtos de consumo. Rio de Janeiro: UFRJ, 1984. (Relatórios).pt_BR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11422/11233-
dc.description.abstractUnavailable.en
dc.languageporpt_BR
dc.publisherUniversidade Federal do Rio de Janeiropt_BR
dc.relation.ispartofRelatórios COPPEADpt_BR
dc.rightsAcesso Abertopt_BR
dc.subjectComportamento do consumidorpt_BR
dc.subjectPesquisa de mercadopt_BR
dc.titlePráticas de marketing no lançamento de produtos de consumopt_BR
dc.typeRelatóriopt_BR
dc.description.resumoIndisponível.pt_BR
dc.publisher.countryBrasilpt_BR
dc.publisher.departmentInstituto COPPEAD de Administraçãopt_BR
dc.publisher.initialsUFRJpt_BR
dc.subject.cnpqCNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS::ADMINISTRACAO::ADMINISTRACAO DE EMPRESAS::MERCADOLOGIApt_BR
dc.citation.issue130pt_BR
dc.embargo.termsabertopt_BR
Appears in Collections:Relatórios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RC_130-Comp.pdf323.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.