Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11422/12003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorFreres Filho, Helios Malebranche Olbrisch-
dc.contributor.authorYazaki, Sabrina Mayumi Carvalho-
dc.date.accessioned2020-04-23T21:10:38Z-
dc.date.available2023-12-21T03:07:03Z-
dc.date.issued2018-11-21-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11422/12003-
dc.languageporpt_BR
dc.publisherUniversidade Federal do Rio de Janeiropt_BR
dc.rightsAcesso Abertopt_BR
dc.subjectComércio eletrônicopt_BR
dc.subjectPlanejamento estratégicopt_BR
dc.subjectInovaçãopt_BR
dc.titleO processo de implantação do comércio eletrônico como estratégia de inovação : um estudo de casopt_BR
dc.typeTrabalho de conclusão de graduaçãopt_BR
dc.contributor.advisorLatteshttp://lattes.cnpq.br/5577805923059836pt_BR
dc.description.resumo-pt_BR
dc.publisher.countryBrasilpt_BR
dc.publisher.departmentFaculdade de Administração e Ciências Contábeispt_BR
dc.publisher.initialsUFRJpt_BR
dc.subject.cnpqCNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS::ADMINISTRACAOpt_BR
dc.embargo.termsabertopt_BR
Appears in Collections:Administração

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SMCYazaki.pdf579.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.