Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11422/10427
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFigueiredo, Kleber Fossati-
dc.contributor.authorBranda, Robson-
dc.date.accessioned2019-11-14T17:00:51Z-
dc.date.available2023-12-21T03:01:49Z-
dc.date.issued1996-
dc.identifier.citationFIGUEIREDO, Kleber Fossati; BRANDA, Robson. Avaliação da qualidade de um serviço por clientes de diferentes regiões. Rio de Janeiro: UFRJ, 1996. 17 p. (Relatórios COPPEAD, 307).pt_BR
dc.identifier.issn1518-3335pt_BR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11422/10427-
dc.description.abstractUnavailablept_BR
dc.languageporpt_BR
dc.publisherUniversidade Federal do Rio de Janeiropt_BR
dc.relation.ispartofRelatórios COPPEADpt_BR
dc.rightsAcesso Abertopt_BR
dc.subjectQualidade de produtos e serviçospt_BR
dc.subjectWorking paperpt_BR
dc.titleAvaliação da qualidade de um serviço por clientes de diferentes regiõespt_BR
dc.typeRelatóriopt_BR
dc.description.resumoIndisponívelpt_BR
dc.publisher.countryBrasilpt_BR
dc.publisher.departmentInstituto COPPEAD de Administraçãopt_BR
dc.publisher.initialsUFRJpt_BR
dc.subject.cnpqCNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS::ADMINISTRACAOpt_BR
dc.citation.issue307pt_BR
dc.embargo.termsabertopt_BR
Appears in Collections:Relatórios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RC_307-Comp..pdf47.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.