Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11422/11218
Type: Relatório
Title: Condições e impacto das políticas de marca em empresas de bens de consumo no Brasil
Author(s)/Inventor(s): Schmidt, Angela Maria da Rocha
Guimarães, Heloísa Borges
Abstract: Indisponível
Abstract: Unavailable
Keywords: Bens de consumo - Empresas
Working paper
Subject CNPq: CNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS::ADMINISTRACAO
Department : Instituto COPPEAD de Administração
Publisher: Universidade Federal do Rio de Janeiro
In: Relatórios COPPEAD
Issue: 126
Issue Date: 1984
Publisher country: Brasil
Language: por
Right access: Acesso Aberto
Citation: SCHMIDT, Angela Maria da Rocha; GUIMARÃES, Heloísa Borges. Condições e impacto das políticas de marca em empresas de bens de consumo no Brasil. Rio de Janeiro: UFRJ, 1984. (Relatórios COPPEAD, 126).
Appears in Collections:Relatórios Técnicos e de Pesquisa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RC_126-Comp.pdf263,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.