Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11422/11365
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSchmidt, Angela Maria da Rocha-
dc.date.accessioned2020-02-18T18:22:01Z-
dc.date.available2020-02-20T03:00:11Z-
dc.date.issued1986-
dc.identifier.citationSCHMIDT, Angela Maria da Rocha. A formação de doutores em marketing: observações sobre o caso americano. Rio de Janeiro: UFRJ, 1986. (Relatórios COPPEAD, 174).pt_BR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11422/11365-
dc.description.abstractUnavailablept_BR
dc.languageporpt_BR
dc.publisherUniversidade Federal do Rio de Janeiropt_BR
dc.relation.ispartofRelatórios COPPEADpt_BR
dc.rightsAcesso Abertopt_BR
dc.subjectMarketingpt_BR
dc.titleA formação de doutores em marketing : observações sobre o caso americanopt_BR
dc.typeRelatóriopt_BR
dc.description.resumoindisponívelpt_BR
dc.publisher.countryBrasilpt_BR
dc.publisher.departmentInstituto COPPEAD de Administraçãopt_BR
dc.publisher.initialsUFRJpt_BR
dc.subject.cnpqCNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS::ADMINISTRACAOpt_BR
dc.citation.issue174pt_BR
dc.embargo.termsabertopt_BR
Appears in Collections:Relatórios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RC_174-Comp.pdf440.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.