Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11422/12355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorFreres Filho, Helios Malebranche Olbrisch-
dc.contributor.authorMeireles, Natália Arezzo-
dc.date.accessioned2020-06-03T20:56:11Z-
dc.date.available2023-12-21T03:07:11Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11422/12355-
dc.languageporpt_BR
dc.publisherUniversidade Federal do Rio de Janeiropt_BR
dc.rightsAcesso Abertopt_BR
dc.subjectMarketingpt_BR
dc.subjectSubculturas digitaispt_BR
dc.subjectMulherespt_BR
dc.subjectPadrões estéticospt_BR
dc.titleA humanização do marketing na contemporaneidade: uma análise sobre o discurso de marketing da Lola Cosmeticspt_BR
dc.typeTrabalho de conclusão de graduaçãopt_BR
dc.contributor.advisorLatteshttp://lattes.cnpq.br/5577805923059836pt_BR
dc.description.resumo-pt_BR
dc.publisher.countryBrasilpt_BR
dc.publisher.departmentFaculdade de Administração e Ciências Contábeispt_BR
dc.publisher.initialsUFRJpt_BR
dc.subject.cnpqCNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS::ADMINISTRACAOpt_BR
dc.embargo.termsabertopt_BR
Appears in Collections:Administração

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NAMeireles.pdf318.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.